Reklamační podmínky
Odstoupení od smlouvy
Všechny výrobky prezentované na tomto webu jsou vyráběny na zakázku a dle zadání zákazníka. (Každý výrobek je tedy originál a není možné vyrobit dva úplně stejné výrobky) Z tohoto důvodu nelze uplatnit běžné ustanovení o odstoupení od smlouvy při koupi zboží na internetu. Zakázku lze po dohodě zrušit, ale pouze do tří dnů od uzavření zakázky. Pokud jste převedli peníze na náš účet, budou Vám v tomto případě vráceny v plné výši. Po uplynutí lhůty 3 dnů od uzavření objednávky není možno zakázku zrušit ani od smlouvy odstoupit.
Doživotní záruka a reklamace
Na všechny výrobky dáváme doživotní záruku. Slovem "doživotní" je myšleno do konce přirozené životnosti výrobku, ne do konce života majitele, ani případných dědiců. Naše výrobky jsou dělané tak, aby měly výrazně delší životnost než výrobky běžné. Jedná se o poctivou ruční práci. Zároveň pro naše výrobky vybíráme pouze kvalitní materiál.
Ve výjimečných případech může dojít k nějaké výrobní vadě, ale na to jsme připraveni, proto pokud se Vám kdykoliv stane něco neobvyklého s naším výrobkem př.: upadne nýt, rozpadne rukojeť nože nebo praskne šev u koženého pouzdra, tak prosím zavolejte. Na tyto vady se přesně vztahuje naše doživotní záruka – i ten nejlepší výrobek potřebuje péči a servis.
Používané materiály na výrobu našich produktů mohou mít odlišnou strukturu, texturu a barevný odstín, ve spojení s nesprávnou kalibrací většiny monitorů se může finální odstín lišit. Je tedy vždy lepší s za námi zastavit a vše si vybrat osobně.
Pozor, o výrobek je samozřejmě nutno pečovat, ke každému výrobku je od nás přiložen lísteček s instrukcemi. Doživotní záruka se samozřejmě nevztahuje na běžné opotřebení výrobku a vady způsobené špatnou nebo nevhodnou péčí.
Zejména se jedná o tyto jevy: fleky od všemožných chemických přípravků, vyšisování nebo změna barvy sluncem a povětrnostními vlivy, vrypy od nehtů, kamenů a jiných ostrých předmětů, protržení kůže ostrým předmětem, utržení části výrobku silou, "rozhýbání" kůže běžným používáním apod.
Při reklamaci zakoupeného zboží prosím zašlete nebo doneste reklamované zboží na adresu naší provozovny. Doporučujeme Vám ale předem zavolat a domluvit detaily. K zásilce nemusíte nic přikládat, protože my si naše výrobky poznáme, jen na lístek popište vadu. Zboží prosím zabalte do obalu, aby se při přepravě nepoškodilo, nezmoklo apod.
Po vyřízení reklamace Vám zašleme na naše náklady opravené nebo nové zboží zpět maximálně do 30 dnů ode dne přijetí reklamace. V případě, že nebudeme moci dodržet tuto lhůtu, spojíme se s Vámi a domluvíme kdy bude věc hotová.
Adresa provozovny:
Horky 20,
Horky,
570 01